2/9-12

Hej, eller Godkväll. 
Jag är så trött så jag vet inte vad. Tror söndagarna alltid kommer kännas såhär. 
Idag återgår jag alltså till jobb efter en föräldrarledighet sedan mars-11. Känns sjukt. Imorgon börjar Max förskolan, det är oxå sjukt men tror detta blir jättebra :) bara man kommer in i nya rutinerna så. 
Inte haft lätt att sova idag som var tanken. Somnade istället till en stund nu mellan 22-23 hade gärna legat kvar under täcket med min man.
 
Snart gasa in till jobbet. En kopp kaffe och sedan dra igång nattens jobb
 

Kommentarer
Postat av: linda

Hur kändes första natten då? Gick det bra? =) Ses ikväll!! Kramar

2012-09-03 @ 10:23:05
URL: http://pluppan80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0