En dag att minnas

Idag var det din begravning morfar. Jag skriver det här med tårar rinnande nerför min kind, tar dem aldrig slut? Jag saknar dig så, allt känns så himla overkligt..

Begravningscermonin var så vacker och kistan och alla dessa fina blommor var underbara. Jag tror du såg allt och var sådär nöjd och lycklig åt allt som bara du kan vara.

Såg du dikten jag skrev till din dödsannons? Jag är stolt över att jag skrev den till dig, önskar bara du hade sett den. Men det har du nog, jag tror du vakar över oss nu, våran fina ängel❤

Kram

( min blogg är till för att jag ska få ur mig allt som bubblar inom mig, jag väljer själv hur privat jag vill vara och just nu kändes det rätt att skriva direkt från hjärtat)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som du också haft en fin dag, fast av en annan sort! ❤
Kan nog inte förstå det du går igenom nu, och skickar en bamsekram!

Ja tropikariet kan jag verkligen rekommendera, barnen går in gratis och per vuxen kostar det endast 100:-/st. Lagom runda för att barnet ska orka vara aktivt & gå själv. Toppen mysigt!

Nej det är jätte konstigt... Hoppas det kommer en uppdatering snart!

2013-02-23 @ 07:16:27
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se
Postat av: Johanna

Förresten, en väldigt fin dikt du skrivit! Du har all rätt i världen att vara stolt över den! Kram igen

2013-02-23 @ 07:17:43
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se
Postat av: Bella

Jättefin dikt!

2013-02-23 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0