Måndag

Så var det måndag igen.. Helgerna rullar på lite för fort kan jag tycka. I fredags hade vi en lugn hemmakväll med idol och god mat. I lördags startade jag dagen tidigt för att åka till Ullared med min mamma. Var trevligt, men vi kom fram till att aldrig mera åka på en lördags, fy tusan vad folk och 1 timma och 30 min kö för att ens komma in :/ fick inte med mig alls mycket hem pga allt folk och vagnar överallt. Förut har vi alltid åkt en veckodag så det får det bli i fortsättningen oxå! 
Gårdagen bjöd på lite barnvagnstittande   :) 
Så det var en fullspäckad helg, och jag ser redan fram emot nästa, helger är bäst, umgås med familjen ❤ 

Trevlig vecka! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0