Fredag :)

Max och jag hänger i soffan. Snart dags för mat:) idag börjar lets dance- äntligen, tycker det är lite roligt faktiskt! :) 
Usch igår åkte Max på någon magsjuka, spydde 2 gånger på kvällen och sen somnade något hängig. Hela natten har jag iprincip bara legat och väntat på att han skulle vakna och vi skulle kasta in han i duschen ännu en gång och byta i hans säng, men icke imorse vaknade han hyffsat pigg och glad. Inge mera kräks och håller tummarna stenhårt att jag och Jokke slipper undan det. 
Jag hoppar det mer än gärna, vill ha energi till att föda vår bebis som jag hoppas vill komma ut snart. Idag är vi inne i vecka 40 så nu väntar vi med spänning, vilken dag som helst kan vara den stora dagen ❤️❤️ Fy fan rent ut sagt vad lycklig jag känner mig❤️

Love you 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0