Fredag :)

Och så var vi där, äntligen fredag:) Max ligger och sover eftersom han vaknar pigg och glad när Jokkes klocka ringer. 
Jag styr lite med hemmet, tvättar och plockar lite. Finns alltid nått att greja med. 
Som alltid bjuder fredagen på en ny vecka i graviditeten och nu är vi inne i vecka 35. Status på mig just nu är - Jag känner mig rätt färdig och redo för förlossning. Bara bebis som behöver jäsa till sig lite till dock. På måndag ska jag till bm för rutinkontroll och jag tror faktiskt bebis ligger med huvudet nedåt och börjat fixera huvudet. Max var fixerad vecka 35 minns jag. Vi närmar oss mål åtminstonde :) 

Hoppas ni får en trevlig helg:) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0