Fredag :)!

Fredag, underbart är vad det är :) mys med dem bästa jag har och en hel helg tillsammans! Och i vanlig ordning välkomnar vi även en ny vecka i graviditeten- vecka 34 och längtan blir bara större och större efter vår lilla skatt ❤️ Men det närmar sig :) 

Idag har jag och Max varit hos min mamma och fikat och hängt lite :) var riktigt oväder i Norrköping men vi kom hem oskadda.. Tycker det är läskigt att ge sig ut på e 4an när man inte har kontroll på hur alla andra hanterar sina bilar i snövädret. 
Annars har jag ägnat mig åt att städa i röran här hemma. Längtar tills allt är klart! Men då är det nya projekt dom tar fart, bebisrummet ska börja ta form😍 

Nu blir det mat, och sedan mys i soffan😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0