•3 februari

Alltså jösses, vilket väder! Massa snö överallt.. Nu räcker de väl ändå? 
Direkt efter jag lämnat Max på förskolan i morse så åkte jag in till stan och tog en kaffe och snöig promenad med en vän :) 
Var väldigt slirigt på de oplogade vägarna i stan, tack gud för fyrhjulsdrift! 
Promenaden var ju som ett helt träningspass de oxå, gångbanorna är ju knappast prio ett just nu! 

Nu hänger  vi i grabbarnas rum och leker lite, inga större planer för dagen. Vi stannar nog inne änsålänge iaf, frusna är bara förnamnet. Kanske ett varmt bad sen :)


Som jag älskar dessa killar, mitt allt ❤️ 


Kommentarer
Postat av: Johanna Frejd

Så himla fin bild på er! Nej, här vet vi inget kön än. Var noga med att berätta att vi INTE ville veta, så när lårbenet mättes kikade vi bort och inte ens BM kollade för att inte just råka försäga sig. 😊 Lite klantigt av dem ändå om dem gör det kan jag tycka... Jag är SÅ spänd på vem det är där inne!! 😍

2015-02-03 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0