•12 mars

I tisdags var L och jag på stan och köpte hans första skor. Han fick presentkort på skor i födelsedagspresent😊 en toppen bra present! Totalt förälskad i kavats barnskor, samt en riktigt bra första sko på den lilla foten. Väldigt viktigt ( för mig) att första skorna är en bra sko som sitter som dem ska och ger ett bra stöd när det är dags att promenera ute.

Igår så var vi iväg i nkpg, och stannade till vid min morfars grav för att sätta en bukett blommor. Så då körde L premiär promenad ute på kyrkogården,perfekta! Min älskade lilla pojke, vad stor du blev helt plötsligt ❤️






Kommentarer
Postat av: Johanna

Men så fina skor! Jag älskar också kavat! Men menar du att lille Lennart (förlåt!😘) går allaredan?! Jisses!! Stanna tiden...

Svar: Visst är den fina, underbara skor!
Haha ja du, lilla Lennart har gått sen han var 10 månader(?!) det är fart på barn nummer 2 vill ja lova 😉 måste ju hinna med storebror 😊
Johanna

2015-03-22 @ 11:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0